BUNYOLS D'OLIVES I ANXOVES
















Aquesta recepta l'he fet arrel que la meva amiga Anna,del blog M'Agrada Cuinar, la va penjar al seu blog. 
He fet algun canvi, adaptant-lo a la meva manera de fer els bunyols i aprofitant ingredients que tenia en aquests moments. Moltes gràcies Anna!!! per compartir com sempre les teves receptes. 
Aquí teniu el link dels bunyols de M'agrada Cuinar:




Ingredients:
75 grs d'olives negres sense pinyol
75 grs d'olives farcides d'anxova
1 llauna petita d'anxoves
1 ceba petita
2 grans d'alls
1/2 pebrot escalivat
1 culleradeta de julivert 
2 ous
1/2 got de llet
5 cullerades de farina
1 culleradeta de llevat en pols
Oli de gira-sol 

Talleu ben petit les olives negres i blanques, el pebrot escalivat i les anxoves. 











A continuació, piqueu la ceba juntament amb els alls i sofregiu amb una mica d'oli.











Un cop estigui fet, afegiu la resta d'ingredients i barregeu una mica.











A continuació separeu els rovells de les clares i reserveu aquestes muntades a punt de neu.

Afegiu el dos rovells d'ou, el mig got de llet i el julivert, remeneu-lo bé.











Aboqueu la farina juntament amb el llevat i barregeu tota la massa. Finalment tireu les clares muntades i remeneu de dalt a baix per tal que no us baixi la massa.











Fregiu en una paella amb abundant oli calent, fins el punt que us quedin daurats.

NOTA: Tal i com ens aconsella l'Anna, deixeu-los reposar. Són uns bunyols que es poden preparar amb antelació, ja que són més bons freds que calents.


Comentaris

  1. Em sembla boníssima la teva versió. Moltes gràcies a tu!!! Ptns

    ResponElimina
  2. mmmmm que bons han de ser!!!! Gràcies nenes ;-)
    Fins moooooolt aviat.
    Ptnts
    Dolça

    ResponElimina
  3. Montse, boníssims!!!! Tots els ingredients m'agraden!!!
    Petonets,
    Olga

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada